Indsend din serviceformular her
Læs mere og klik på ønskede bestilling:
Service
Vejledning ved servicesager
Så snart en skade eller fejl opdages, informeres kunden om at kontakte sin forhandler. Som forhandler, bedes man tage omgående kontakt til HORN via en servicerapport, som udfyldes vi nedenstående formular.
Servicesagen bliver herefter behandlet hos HORN, som alt efter skadens art og størrelse sætter de nødvendige procedurer i gang. Såfremt skaden skal besigtiges, kontakter HORNs servicemand kunden direkte for at aftale nærmere om besøget. Først når udfaldet på besøget foreligger, kontaktes forhandleren igen.
Vi bestræber os på at servicesager er afsluttet indenfor 10 dage, men der kan dog være enkelte sager hvor dette ikke kan lade sig gøre.
HORN Tryghedsprogrammer
Bestilling af tryghedspakke
HORN Tryghedsprogram består af 4 pakke løsninger.
- Pakke 1 - Opmåling, levering og montering
- Pakke 2 - Opmåling
- Pakke 3 - Levering og montering
- Pakke 4 - Levering og oplægning
Tryghedspakke 1: HORN har ansvaret for koordinering overfor slutkunden, kontrol af adgangsforhold, digital opmåling samt rådgivning i korrekt understøtning korrekt montering, fugning af planlimningskogeplader, fugning mod væg/skabe eller montering af leverede lister samt rådgivning til slutkunden om korrekt vedligehold/rengøring af produktet. Inkl. skæve vinkler samt udskæringer i og til bagkant. (Bemærk at HORN ikke monterer, planlimer/fuger emhætter eller kogeplader med emhætter).
Bemærk: Der kan ikke foretages ændringer ved digital opmåling. I tilfælde af ønskede ændringer opkræves det fulde beløb for en ny opmåling.
Tryghedspakke 2: HORN har ansvaret for koordinering overfor slutkunden, digital opmåling samt rådgivning i korrekt understøtning. Inkl. skæve vinkler samt udskæringer i og til bagkant.
Bemærk: Der kan ikke foretages ændringer ved digital opmåling. I tilfælde af ønskede ændringer opkræves det fulde beløb for en ny opmåling.
Tryghedspakke 3: Levering og montering.
Tryghedspakke 4: Levering og oplægning.