Indsend din serviceformular her
Læs mere og klik på ønskede bestilling:
Service
Vejledning ved servicesager
Så snart en skade eller fejl opdages, informeres kunden om at kontakte sin forhandler. Som forhandler, bedes man tage omgående kontakt til HORN via en servicerapport, som udfyldes vi nedenstående formular.
Servicesagen bliver herefter behandlet hos HORN, som alt efter skadens art og størrelse sætter de nødvendige procedurer i gang. Såfremt skaden skal besigtiges, kontakter HORNs servicemand kunden direkte for at aftale nærmere om besøget. Først når udfaldet på besøget foreligger, kontaktes forhandleren igen.
Vi bestræber os på at servicesager er afsluttet indenfor 10 dage, men der kan dog være enkelte sager hvor dette ikke kan lade sig gøre.
HORN Tryghedsprogrammer
Vejledning i HORNs tryghedsprogrammer
Du skal som kunde kunne vælge netop den bordpladetype der passer til dine ønsker -Helt uden bekymring.
LOW RISK | ALL RISK |
Ved en Low Risk tager HORN ansvaret for opmåling |
Ved en All-Risk tager HORN ansvaret for opmåling, levering & montering |
|
|
Vi har lavet en huskeseddel til slutkunden omkring processen ved bestilling af en all risk, som kan hentes på dette link.
For at sikre at alt er klar til at vores HORN montør kan komme og udfører opgaven, skal følgende forhold være klargjort.
STEP 1 - Klar inden opmåling:
- Skabe skal være ryddet og klar til opmåling.
- Skabe/tilpasninger/understøtning/gavle skal være korrekt fastmonteret, i vatter/lod, og tilpasses højden. (Understøtning for hver 600 mm.)
- Opmåleren vurderer hvorvidt der skal ekstra hjælp i form af enten kran eller ekstra mandskab for at få bordpladerne ind i boligen. Faktiske omkostninger her vil blive faktureret forhandleren, hvis HORN skal montere bordpladerne.
- Opmåleren påsætter mærkater hvor der mangler at blive foretaget udskæringer eller monteret understøtning samt på de installationer der midlertidig skal fjernes inden monteringen, hvis HORN skal montere bordpladerne.
- Gældende ved eksisterende plader: Diverse vægbeklædning og lister skal være afmonteret inden opmåling.
- Gældende ved eksisterende plader: Vejledning i korrekt understøtning er ikke muligt.
STEP 2 - Klar inden montering:
- Vægge og skabe må ikke forandres mellem opmåling og montering.
- Der skal være fri og uhindret adgang til skabe, samt stabile adgangsveje.
- Eksisterende bordplader skal være afmonteret.
- Skabe skal være tømte og skuffer fjernet fra korpus. NB: ved valg af: Komposit, Granit, Keramik, Dekton® vil det kun være nødvendigt at fjerne de øverste skuffer under bordpladen.
- Udskæringer, understøtning og midlertidig fjernelse af installationer (Betingelser inden opmåling.) skal være foretaget, inden montøren kommer.
- Højskabe må ikke fastgøres inden udførelsen af All Risk, hvor bordplader skal støde helt op til.
- Kogeplader med indbygget emhætte skal være tilpasset og forberedt for planlimning. Da vi ikke yderligere forbereder eller monterer tilhørende dele til kogepladen.
- For pæne samlinger i GetaCore® / Corian® skal rummet være rengjort og støvfri, der skal være minimum 15 grader i rummet, for at vi kan svejse samlingerne.
- Er der en ø-plade med/eller frit udhæng over den maks. begrænsning vi har sat (kan ses i HORN Kataloget) skal der være udført korrekt understøtning inden montering.
- Eventuelt ekstra arbejde faktureres jf. prisliste.
Læs mere og download vores brochure vedr. HORNs Garantiprogrammer her.
Se gældende Salgs- & Leveringsbetingelser, ved at logge ind på din B2B bruger.